Sorunuz mu var?

Lancôme hakkında en çok sorulan soruları bir araya getirdik.

Bize Ulaşın

Müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklar.

GİRİŞ YAP
Ücretsiz Kargo + Ücretsiz 2 Seyahat Boyu Ürünx

Sipariş

Promosyon kodunuz mu var?

Eğer Lancôme’dan aldığınız promosyonel bir kodunuz varsa, sepet sayfasında bulunan promosyon kodu kutucuğuna promosyon kodunuzu yazıp UYGULA butonuna tıklamalısınız. Bu kodu girdiğinizde, promosyon direkt olarak sepetinize yansıyacaktır. Bu sipariş için kullanılan promosyon kodunu metin kutusu içerisinde gri olarak göreceksiniz. Var olan tüm tekliflerle birleştirilecektir. Herhangi bir yanlış anlamanın önüne geçmek için size promosyon kodlarının kullanım koşullarını kontrol etmenizi öneririz.

Siparişlerinizin limiti var!

Yapacağınız alışveriş tek seferde 2000 TL’yi geçemez. Aynı zamanda; tek bir üründen maksimum 5 adet alabilirsiniz.

Alışverişinizin güvenliği için Lancôme bu kuralları uygulamakla yükümlüdür.

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Lancôme.com.tr’de yapacağınız tüm alışverişleri kredi kartı ile yapabilirsiniz. Banka bilgileriniz SSL sertifikası ile güvence altındadır ve Lancôme tarafından bilinmez ya da herhangi bir yerde saklanmaz.

Siparişinizi online olarak takip etmek mi istiyorsunuz?

Siparişiniz ve ödemeniz doğrulandığında, Lancôme size bir sipariş doğrulama e-maili gönderir.

Siparişiniz hazırlanıp kargoya verildiğinde, yeniden bir bilgilendirme maili alırsınız. Bu 2. mailde kargonuzun durumunu takip edebileceğiniz kargo takip numaranızı alırsınız. Mailde yer alan linke tıklayıp, bu takip numarasını boş olan kutuya girdiğinizde ise kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yaşarsanız Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. «Hesabım» bölümünden «Siparişlerim» sekmesine tıkladığınızda yine siparişinizin detayını ve durumunu öğrenebilirsiniz.

Siparişiniz aşağıdaki durumlarda olabilir:
- Sepette: Siparişiniz tamamlanmamış ve hala alışveriş sepetinizde bekliyor.
- Siparişiniz Alındı: Sipariş doğrulama mailini alırsınız.
- Hazırlanıyor: Lojistik merkezi tarafından siparişiniz hazırlanıyor durumdadır.
- Gönderildi: Siparişiniz size iletilmek üzere kargo şirketine teslim edilmiş durumdadır.
- Teslim Edildi: Siparişiniz size teslim edilmiş ve faturanız gönderilmiştir.

Lancome Müşteri Hizmetleri

Bize ulaşmak için:

  • +90 850 211 98 55
  • iletisim@lancome.com.tr