Sorunuz mu var?

Lancôme hakkında en çok sorulan soruları bir araya getirdik.

Bize Ulaşın

Müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklar.

GİRİŞ YAP
Ücretsiz Kargo + Ücretsiz 2 Seyahat Boyu Ürünx

Teslimat ve iade

Teslimat şekilleri ve ücretleri

Siparişler, iş günlerinde kargoya verilmektedir (Pazartesi’den Cuma gününe, resmi tatiller hariç). Kargo partnerimiz Yurtiçi Kargo’dur. Siparişleriniz size 3-5 iş günü içerisinde ulaştırılacaktır. Bu süre içerisinde göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz. Kargo ücreti 7,50 Türk Lirası’dır.

Merkezi olmayan bölgelere yapılan teslimatlarda teslimat süresi 5-7 iş günü arası değişiklik gösterebilir.

Türkiye dışına gerçekleştirilecek siparişler kabul edilmemektedir.

Sipariş durumu

Siparişleriniz Pazartesi-Cuma günleri arasında, siparişlerin verilme sırasına göre işleme alınmaktadır.

Siparişinizin teslimat durumuyla ilgili bilgi almak istiyorsanız, lütfen size e-posta ile gönderilen kargo takip numarasını kullanınız. Siparişinizle ilgili her türlü sorunuz için 0850 211 98 55 numaralı telefonu arayarak veya iletisim@lancome.com.tr adresimize e-posta göndererek bize ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Siparişinizde değişiklik

Vermiş olduğunuz siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız lütfen 0850 211 98 55 numaralı telefonu arayarak veya iletisim@lancome.com.tr adresine e-posta göndererek Lancôme Müşteri Temsilcimize ulaşınız. Size daha hızlı bir şekilde yardımcı olabilmemiz için lütfen sipariş numaranızı yanınızda bulundurunuz. İhtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşılamak için her zaman en iyi hizmeti vermeye özen göstermekteyiz.

Siparişiniz ile ilgili bize ulaşın

Siparişinizdeki ürünler eksik teslim edildiyse, teslim edilen siparişinizde hasarlı ürün varsa veya benzeri bir durum ile karşı karşıyaysanız, lütfen 0850 211 98 55 numaralı telefonu arayarak veya iletisim@lancome.com.tr adresine e-posta göndererek Lancôme Müşteri Temsilcimize ulaşınız. Size daha hızlı bir şekilde yardımcı olabilmemiz için lütfen sipariş numaranızı yanınızda bulundurunuz. İhtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşılamak için her zaman en iyi hizmeti vermeye özen göstermekteyiz.

İade ve değişim

Ambalajı açılmamış olması şartıyla hiçbir gerekçe göstermeksizin satın aldığınız ürün / ürünleri teslim aldığınız tarihten 14 (on dört) gün içinde iade edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünleri iade etmek istemeniz halinde faturanızın arka kısmında bulunan iade formunu eksiksiz doldurarak ilgili ürünü faturanın bir kopyası ile birlikte aşağıdaki iade adresine göndermenizi rica ediyoruz.

• Orjinal kutusu / ambalajı bozulmamış, tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş ürünleri iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturasını da mutlaka ürün ile birlikte bize göndermiş olmanız gerekmektedir.

• Kampanyalı, hediyeli ürünler de orijinal kutusu ile birlikte iade edilmelidir.

• Her türlü kozmetik ürünler ancak ambalajları açılmamış olması şartıyla iade edilebilir.

• İade edilen ürünler için yapılacak geri ödeme ürün bedeli kadar olup, siparişinizi oluştururken ödediğiniz kargo tutarı tarafınıza geri ödenmemektedir.

• İndirimli ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.

İade Adresi: Arvato SCM Platform S Orta Mah. Öztaş Sok. Logipark F Blok No: 4-1 Tuzla / İstanbul

Lancôme ürünlerinin iadesi ile ilgili daha detaylı bilgiye ihtiyacınız olması durumunda, lütfen 0850 211 98 55 numaralı telefonu arayarak veya iletisim@lancome.com.tr adresine e-posta göndererek Lancôme Müşteri Temsilcimize ulaşınız. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Uluslararası teslimat

Sitemizden verilen siparişler için şu anda Türkiye dışına hizmet veremediğimizi üzülerek belirtmek isteriz. Size en yakın Lancôme mağazasını ya da satış noktasını bulmak için lütfen Mağaza Bulucu’yu kullanın.

Lancome Müşteri Hizmetleri

Bize ulaşmak için:

  • +90 850 211 98 55
  • iletisim@lancome.com.tr